Jak zatrudnić agencję SEO. Zdobądź więcej wskazówek.
Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, zapewne po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona wysoko w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo wszak, że w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją działalnością. Jak więc znaleźć rzetelną firmę SEO? Należy kierować się sugestiami specjalistów.
Jak zatrudnić dobrą firmę SEO? Google nakręciło o tym kurs
Nie można negować, iż cały sektor usług SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i cały czas rozkwita właściwie wyłącznie za dzięki Google. Pomimo pojawienia się licznych opcji, jak np. DuckDuckGo, Bing bądź Rambler, w dalszym ciągu kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się być widocznym w internecie, musi powalczyć o swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest silna, przeważnie nie jest to osiągalne bez konsultacji z fachowcami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest nowością, i udostępniło krótki film o tym, jak rozpoznać solidną firmę SEO.
Cechy rzetelnej agencji SEO zdaniem Google
Maile Ohye, pracownica, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, w kolejnych punktach wyjaśnia, jak rozpoznać solidną agencję SEO, wymieniając wśród podstawowych cech m.in.:
- dbałość o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na określone frazy,
- zapewnienie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
- stały monitoring kondycji strony i regularną analizę jej statystyk,
- umiejętność estymacji budżetu i czasu niezbędnego do wykonania planowanych działań,
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od drobiazgowego audytu strony.
Przedstawicielka Google podkreśla także, że dobra firma SEO nigdy nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, w szeregu przypadków dającym widoczne rezultaty przeważnie po paru miesiącach pracy.